Ce acte sunt necesare pentru realizarea planului releveu

În funcție de proiectele și de planurile tale în domeniul imobiliar, este foarte posibil ca la un moment dat să ai nevoie de un plan releveu pentru o construcție.

După cum probabil ai aflat deja, ai nevoie de planul releveu dacă te afli într-una dintre situațiile:

  • ești proprietarul unui imobil și te-ai decis să începi lucrări de restaurare;
  • vrei să achiziționezi sau să vinzi o casă printr-o sursă de finanțare de la bancă.

Realizăm planuri de situație pe suport topografic pentru imobilul tău.

Peste 2.500 de lucrări realizate.

0731.897.041 Vezi detalii

În multe situații, planul releveu face parte din documentația cadastrală deținută de tine. Dacă din documentația ta nu face parte acest plan, acesta se poate întocmi și aviza separat. Asta dacă deții deja o documentație cadastrală actualizată.

Fii pregătit cu dosarul de acte pentru releveu, în vederea obținerii planului de care ai nevoie.

Echipa StartCad Advisor din județul Constanța ți-a pregătit o listă clară cu tot ce ai nevoie.

Acte necesare în realizarea planului releveu

Înainte de a lua legătura cu expertul topograf, verifică lista de documente de mai jos:

Cartea funciară este un act necesar pentru că oferă date actualizate despre imobil și alte informații importante. Printre acestea se numără dreptul de proprietate, vecinătăți sau descrierea imobilului.

Este un act informativ, legal, care conține detalii clare despre situația actuală a construcției.

  • o copie sau originalul unui act de proprietate, respectiv contractul de vânzare-cumpărare al imobilului pentru care soliciți realizarea releveului.

Contractul de vânzare-cumpărare este actul prin care se dovedește proprietarul de fapt și de drept al imobilului pentru care se solicită releveul. El este autentificat de către un notar.

 

de ce acte ai nevoie pentru obținerea planului releveu

Acest document poate fi înlocuit cu certificatul de moștenitor, spre exemplu, atunci când prin acesta se dovedește dreptul de proprietate.

  • sau o hotărâre judecătorească definitivă. Ori un contract de donație din care să rezulte numărul cadastral sau al cărții funciare pentru imobil
  • un act de identitate al beneficiarului.

Ce să faci după ce ai pregătit actele pentru planul releveu

Dacă ți-ai planificat totul și ai dosarul cu acte pregătit, mai trebuie doar să te asiguri că persoana de contact este disponibilă și va permite accesul în spațiu, echipei care realizează releveul.

Este important să apelezi la o echipă acreditată pentru realizarea măsurătorilor pentru a evita orice neplăcere creată de un serviciu care nu corespunde normelor legale în vigoare.

În plus un plan releveu care are măsurătorile greșite te poate încurca atunci când trebuie să depui dosarul pentru creditul bancar sau când vrei să începi proiectul de modernizare al imobilului.

Așa că, nu risca.

Pentru relevee executate corect și profesional apelează la specialiști în cadastru și topografie.

Ai și alte nelămuriri? Scrie-nefolosind datele de contact. Îți stăm la dispoziție cu toate informațiile de care ai nevoie pentru servicii de cadastru și intabulare pe toată raza județului Constanța. Ne găsești și la numărul de telefon 0731 897 041 unde te așteptăm să ne spui mai multe despre proiectele tale.